Mamy na stronie: 30552 materiałów

Podstawowe funkcje Microsoft Word

Microsoft Word

Powstały w roku 1983 procesor tekstu wchodzący w skład pakietu biurowego Microsoft Office. Na początku jedynie wydany na DOS potem już także na Windows i Macintosh. Pojawiło się wiele wersji na dane platformy, jednakże najczęściej dodawano kilka nowych funkcji oraz zmieniano GUI programu.

Do podstawowych funkcji Word´a należą:

- pisanie tekstu
Program Word umożliwia bardzo zaawansowaną możliwość pisania tekstu jak i jego edycję.
- zapisywanie i kopiowanie dokumentu tekstowego
Word potrafi zapisać nasze dokumenty niemalże na każdym miejscu na dysku
jak i na innych nośnikach danych (np. dyskietkach).
- formatowanie tekstu
Teksty tworzone w Wordzie można w dowolny sposób formatować. Jest to między innymi ustalanie
stylu, rodzaju i rozmiaru...

Uzyskaj pełny dostęp!
Wysyłając SMS otrzymasz nieograniczony
dostęp do całego tekstu oraz wszystkich opracowań lektur dostępnych na stronie Kuj.pl
Wyślij SMS o treści: ag kuj na numer: 73480
Otrzymany kod wpisz w pole poniżej:
Dostęp jest ważny przez 7 dni. Koszt SMS'a to tylko 3zł + VAT