Mamy na stronie: 30552 materiałów

Systemy Call Center i Contact Center.

Działanie systemu Call Center.

Call Center jest inteligentnym systemem wspomagania zgłaszających się abonentów i personelu (agentów firmy) obsługującego klientów, funkcjonującym dzięki współpracy telefonu z komputerem. Połączenia przychodzące są równomiernie kierowane do właściwych agentów firmy, mających natychmiastowy dostęp do informacji o klientach i produktach (usługach) firmowych, umożliwiających udzielanie szybkiej odpowiedzi bądź rozwiązanie problemu klienta. Połączenia wychodzące z systemu Call Center korzystają z różnych procedur wybierania numerów zewnętrznych, uzyskiwanych na podstawie informacji czerpanych z komputerowych baz danych w szeregu działających aplikacjach on-line. Aplikacje te mogą dotyczyć oferty sprzedaży następnych produktów, ściągania należności czy dokonywania przeglądów dotychczas przeprowadzonych transakcji.W systemie Call Center każde połączenie telefoniczne od klienta jest traktowane indywidualnie. Wywołanie jest przekierowywane (na podstawie specyficznych wymagań klienta) do najlepszego miejsca obsługi z punktu widzenia wymagań klienta, a abonent może być poinformowany słownie o maksymalnym czasie oczekiwania na odebranie jego telefonu. Czekając na te informacje, klient może wysłuchać bieżących informacji o promocjach, a także sprawdzić stan własnego rachunku związany z kontraktami. Z kolei pracownik lub agent firmy przyjmujący wywołanie ma na bieżąco dostęp do informacji...

Uzyskaj pełny dostęp!
Wysyłając SMS otrzymasz nieograniczony
dostęp do całego tekstu oraz wszystkich opracowań lektur dostępnych na stronie Kuj.pl
Wyślij SMS o treści: ag kuj na numer: 73480
Otrzymany kod wpisz w pole poniżej:
Dostęp jest ważny przez 7 dni. Koszt SMS'a to tylko 3zł + VAT